|
|
|
|---|---|
|
Hur får man fram bilar som passerat ??? Morgan Kristensson Kristensson@compaqnet.se "It´s better to burn out then to fade away" | |
| Hur menar du då? Bilar som kört förbi? Kolla i backspegeln...? ;) Ärligt talat fattar jag ingenting. | |
| Menar du bilar som susat förbi dig? i så fall, bilreg. aut. tel.svar 0771-141516 | |
| Om du menar bilar som du har ägt kan du ju alltid ringa bilregistrets telefonsvarare, tel 077-114 15 16! Om det inte är det du menar så får du förklara lite bättre! | |
| Nä jag menar här inne på bmw power på en del så står det bilar som passarat vid namnet... | |
| Nu blev det glasklart! | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Tolka kunden är ju enkelt om man är konsult ;) Så här är det MorganKristensson, vissa personer har skrivet inte texten. "Har ägt följande BMW" i "Äger följande BMW" rutan, och visp så syns de under dit namn. |
| det ska va en konsult att förklara så man förstår ; ) | |
|
Nu blev det ju glasklart =) mvh Berg Min bumse till salu: Länk |
|
|
Japp,det stämmer....bara skriv in "Passerade bilar" eller "tidigare bilar" som överskrift och sen skriver du vilka bilar du haft :) mvh Ricke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.