|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en e61 lci från 2008 med den stora(breda) skärmen och Dvd baserad Navi. Jag undrar vad filen ska heta OM jag skulle vilja hitta senaste kartver. och bränna den själv. Gissar att mitt system heter professional, men har inte ens utrustningslistan till bilen! Tack på förhand! Ps. Har någon en teori om varför jag har svag radiomottagnig är jag idel öra Ds. | |
| Finns hos TPB 2014 utan fartkameror, använd DVD+R skiva. Bränn med ImgBurn | |
|
Tpb, är det pirat bay? |
|
| Jo | |
|
Jag söker men får inget vettigt resultat där. Tex. "Navi dvd bmw" eller "ccc professional" Är det månne jag som gör nåt fel? Kan någon länka eller ge förslag på lämpliga nyckelord? |
|
| Radiomottagningen kan bero på antennförstärkaren som är på väg in i himlen. Sitter under takspoilern på bakluckan. Idiotkonstruktion som läcker. Sök här på forumet eller på nätet i allmänhet så hittar du förslag på hur du relativt enkelt byter eländet. Täta lådan den ligger i om du byter så lever den länge. Tror den heter auxiallary antenna på utrikiska om du ska söka på www. | |
| Rättning mittåt! Diversity antenna var det... | |
| Europe_professional_2014 FIXED* lr nåt sånt heter den | |
| Lr testa gpsunderground :) | |
|
Känns som det vore enklast för mig att köpa en dvd från någon med större kunskaper än mig! Något tips där? |
|
|
Vad gäller antennförstärkaren så har jag haft isär mottagaren å den va fin, detta gjorde jag när jag/vi ändå bytte kabelstammen på höger sida (nästan allt var av) tänkte om någon hade erfarenhet av kabelbrott på koaxialkabel eller något annat myskifikt fel! |
|
| Ge mig din adress så skickar ja eb cd | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.