|
|
|
|---|---|
|
Behöver ny xenonlampa till bilen, men vet inte vilken typ. Läst D1S, men är det samma på min -09 E91lci med mpaket? Jag har vanligt ljus, inte aktivt om det spelar roll. //Anders | |
|
Hej Jag bytte nyligen på min e91 lci -09. Och det är rätt som du säger. D1S som gäller som xenon.Satt d1s Philips som org, men jag bytte till osram. Vart lite krångligt att byta dock. Fick ta bort hjulet och plasten på innerskärmen för att kunna ta bort skyddet på strålkastaren. Inte så komplicerat dock. MVH Sasa |
|
| Rekommenderar att du byter bägge. Då den andra förmodligen också har sett sina bästa dar (om den ej bytts tidigare). | |
|
Tackar! Tänkte sätta i Phillps X-tremevision eller Osram Nightbreaker Xenon. Lutar åt Phillips just nu. //Anders |
|
|
Hade en tråd ang, vart jag kunde köpa orginal lampor till bilen. Fick denna länk: Länk Bra pris ifall det skulle vara något för dig. Beställde själv från scstyilng.se Länk MVH Sasa |
|
|
Jag har köpt ett par D1S Osram Night Breaker Originalxenonlampor i obrutna förpackningar. Nyligen inköpta, tyvärr fel modell, kvitto finns. Om du är intresserad så ge min ett PM, du blir inte besviken! |
|
|
Taget! //Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.