|
Sida 9 av 9
|
|
|---|---|
|
Yoko: Vore jättesnällt om du ville skicka. Subidius_BMW_Power@hotmail.com Tack på förhand. Effekt är inget utan kontroll! Kim Karlsson, Kalmar |
|
|
kan någon skicka några mätartavlor till min e-mail eller? vore bra skall gå till 240 är en e30 325im 89 Den som ingen turbo har får åka utan BAR |
|
|
Jag skulle gärna vilja ha mätartavlor ( vita) till en bmw 325 e36 :92:a nebelscheinwerfer@hotmail.com Länk |
|
| alla är helt galna i vita mätartavlor ^^, har ni käkat nåt som man inte får göra ;) | |
|
Någon som e sugen på att maila över (eller fixa en fungerande länk...) till dem vita tavlorna? :) Har en 535 (E34) EcleftiC@Gmail.com |
|
|
ingen ´som har några eller Den som ingen turbo har får åka utan BAR |
|
|
Vill fortfarande ha vita mätartavlor nebelscheinwerfer@hotmail.com bmw 325 i -92 Länk |
|
|
Hej du får gärna skicka till mej med? Jag har en 523 M-sport 00:a om du har till den bilen förståss? dasken@bredband2.com Tack på förhand |
|
|
Hej vore så sjysst om någon kunde skicka vitamätartavlan till ejje.95@hotmail.com till en bmw e30 |
|
|
Hej! Ja vill oxå ha till e30 men kanske inte är någon som har detta nu för tiden? Min mail: andbilh98@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.