|
Sida 8 av 9
|
|
|---|---|
|
Någon som vet var man hittar till E46? // Jim Profit |
|
|
skulle du vara vänlig och skicka filen till mig också e30 tack på förhand |
|
|
skulle du vara vänlig och skicka filen till mig också e30 tack på förhand |
|
|
Någon som har vita mätartavlor till en 535:a? Som sträcker sig till 260km/h?? Vore väldigt tacksam.. johanzioni@hotmail.com |
|
|
johankihl såg att du hade vita vita mätar tavlor på en fil till en E30..? har du lust att skicka dom till min hotmail..? vore skit snällt.. machine_sex@hotmail.com BMW-Power |
|
fjamsetramsa |
Finns det till M5 e34:a ?? |
|
Hrrm...lite reklam kanske...men jag satte just ut ett nytt par silverfärgade mätartavlor med blå bakgundsbelysning här på BMWPowerbörsen om någon är intresserad...Högstbjudande inom en vecka får dessa...snyggt som tusan iallafall...jag vet att blå siffror luktar Vw men kolla själv vad ni tycker när nu ser bilden på dessa. "BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller" |
|
|
Ursäkta, jag glömde nämna att det var till E46 modellen. "BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller" |
|
|
Tja! vore överlycklig om någon kunde skicka vita tavlor till e28 + e30 te mig..... mvh tobbe tobbe_finefestivalbeer@hotmail.com |
|
|
skulle någon kunna skicka vita e30 mätartavlorna till mej med? gurra_2@msn.com |
|
|
Nån som fått vita tavlor. skicka till mig me i så fall.. E30 •Alpinweiß • BMW • Team PuffSpin Racing • ♥ BMW - Körlek vid första bakvagnskastet ♥ |
|
|
Hej! nån som vill maila vita tavlor till min e30 318i -88 och även om nån har till e32? väldigt tacksam! andreasbostedt@hotmail.com |
|
| Ingen idé att ni ber om att någon ska skicka, det är ingen som gör det ändå! | |
|
www.dnstarding.se Här hittar ni riktiga grejer.. Vill bygga 2,7L motor, med eller utan turbo???? |
|
|
hejsan har nån mätar tavlor till e30 med 55 löiters tank och klocka i instrumentpanelen skicka gärna till My_idol_ior@hotmail.com |
|
| yoziz: finns länk till 30-tavlor tidigare i tråden. | |
| Fick vita tavlor av Jesper här på forumet till E34. Monterade i E32:an, allt var ok, förutom att tanken bara gick till 80 l. ist. för 90 l. Väldigt känsligt vid montering är att hålet till själva nålarna är tillräckligt stora. Monterade direkt över de gamla svart med vanligt papperklister, if man vill återställa dem. Skrev ut på glossy fotopapper. De var mycket bra gjorda av Jesper. Vet inte om jag gillar det ännu. Ekonometern förblev svart, gav mig aldrig på den. Kan vidarbefordra till de som vill ha dessa. | |
|
skicka till mej..snälla... har en e36 325:a varv : 7000 km/h : 260 bensin: 60 liter ..på vilket material ska man skriva ut dom på??? Peace!! |
|
| jag föredrar tjockare matt papper till tavlorna, men det är en smaksak. | |
|
kan nån skicka vita mätartavlor till mejj.. snälla.. har en e36 325 ,,mätarn går till 260.. skicka till mr_kenzo@hotmail.com .. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.