|
Sida 7 av 9
|
|
|---|---|
|
en komplett blå sats finns nu på min hemsida Länk under länken senaste nytt sen finns det en skis på en vit och på en gul vill gärna höra kommentarer om dessa om det är något som jag ska ändra på eller ??? OBS till BMW E36 mvh christer mail:wager@spray.se msn:christer@thunderdome.zzn.com |
|
|
Altras: Såg ju bra ut de där =)... Visst var dom blå från min bil va ?? Synd att det är lite nött under soppamätarn...men det syns ju inte när man satt ihop mätarhuset... Stort tack ska du ha /// Fredrik B |
|
Dark Rider |
ok tackar Altras får ringa å höra med dom ska upp till lule inom snar framtid så Bil´n min: Länk |
|
i kväll kommer jag att lägga ut en färdig vit mätartavla till e36 kommer även att lägga ut en färdig gul och en ny blå adressen är följande Länk filerna bilderna ligger under senaste nytt på sidan och ni får gärna kommentera mitt jobb hoppas man gjort någon nytta och vill nån ha fler färger hör då bara av er så ska jag göra vad jag kan MVH Christer |
|
nizze1985 |
Jag frågar än en gång, om någon har filerna till e30 325 med 64l tanken så skulle jag vara väldigt tacksam över att få mail.... :) Keep up the good work! |
|
nu finns bilderna på sidan det är bara att spara ner dom sen är jag väldigt intresserad av att höra från dom som monterar dom mätartavlorna jag har gjort.. mätartavlorna finns här Länk MVH christer p.s fler färger kan göras på dom om intresse finns |
|
|
JAG tänkte om nån hade lust och skicka vita mätartavlor till mej ??? jag vill tacka alla för att de resonerar så bra!!! jag vill ha till en E30 325 240km/t 55l tank Jonte_smte@hotmail.com TACKAR ///M3/// |
|
|
Skulle också bli väldigt glad om någon lade upp en länk för vita mätartavlor till E30 240km/h 55l tank Mvh Robban |
|
|
Finns det möjligen några vita mätartavlor till en 323i e21 220km/h 55 liter Tack på förhand! lägg upp länk eller skicka: m323_power@hotmail.com //Eddie - www.E21.se \\ |
|
|
Vore tacksam ifall någon kan skicka vita tavlor till E34. Tack på förhand //Subidius |
|
|
Glömde Att skriva mailen: Subidius@hotmail.com //Subidius |
|
|
Hej! nån som har länk eller kan skicka vita tavlor till mig? E32 735ia -87 andreasbostedt@hotmail.com Mvh Andreas |
|
| någon som har mätar tavlot till e30?järna något racigt som 280 på hastighetsmätaren snäla meila | |
|
hej undra om någon skulle kunna skicka mig vita tavlor till min E30 supramicke@hotmail.com tack på förhand mvh micke |
|
|
Hej. Du som har tavlor till e30 får gärna skicka till mig. tack på förhand. |
|
| Glömde mail adress.: andbilh98@hotmail.com | |
|
Har någon möjligtvis vita mätartavlor till en E34 525? Mätaren går till 260 km/h. Tack på förhand! jockel@telia.com "Blått blink i backspegeln kan väl inte vara original??" |
|
| hur ska man sätta på dessa tavlor menar ni att man spara bilden typ den vita mätartavlan och sen skriver ut sen ska den passa automatisk? eller ska man ändra storleken själv? o kommer det lysa igenom på pappret sen? bara klistra över den gamla tavlan eller hur gå det till? | |
Frittz |
Jag har en riktigt profftionell gjord vit mätartavla till 5 Serie E39 ( 240 km/t ) Den är tryckt på 2 mm hårdplast, vit bakrund, röd text. Jag skulle ha monterat på den på min 525:a , men hann sälja bilen innan jag fick tavlan. jag betalade 995:- för den, släpper dne för en 500 hundring ... självklart står jag även för portot.... Någon som är intresserad ?? Jag har bilder som jag kan maila över. fredrik.carlsward@se.ibm.com |
|
Hej. Någon som vet exakta mått för tavlorna i e-30??? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.