|
Sida 6 av 9
|
|
|---|---|
|
hehe.. glömde adressen :) gunnar@norin.dk |
|
| Är det någon som har vita mätar tavlor till E36 Coupe som går upp till 260km/h 1993. Anders. | |
| Funkar de till e-36 skicka hemskt gjärna till mig med e du snäll | |
|
kan inte någon skicka en fil med vita mätartavlor till bmw e36.. vore väldigt snällt gärna dom upp till 260km/h och dom upp till 320km/H BMW så klart |
|
|
Hej alle, jeg ville også meget gerne have filen med mätartavlor til en e30 325i, (op til 240km/h). Det kan sendes til timhobley@hotmail.com På forhånd mange tak! Hilsen, Tim. |
|
|
Nån som har hittat vita mätartavlor till E36 än?..Många som frågar men ingen som svarar :D +++++ beggz +++++ |
|
|
Ja, det hade varit shyst. Någon som har? E36 325 - Vita mätartavlor? // L Maila på funky_phaze@hotmail.com ///Mmmums |
|
|
Jag har dom på fil på datorn i orginal färger... Är själv helt oduglig på photoshop å liknande program.. Till m3 i å för sig men om någon som är duktig skulle vlija prova lite grann så är ja grymt taksam... /// Fredrik B |
|
Frittz |
Jag har Photoshop och kan jobba obehindrat i programmet. Vänligen maila över filen till mig, så skall jag se vad jag kan göra.. ;-) // Fritte |
Frittz |
Glömde mail adressen... solly fredrik.carlsward@spray.se Frittez |
|
sisådär då... Fick zippa ner den å grejja för att hotmail skulle skicka den... Stort tack i förhand ska du ha i alla fall... /// Fredrik B |
|
Frittz |
Thx Fredrik Jag såg filen , tänkte börja latja lite med filen i kväll. Jag återkommer när jag fixat & trixat lite ;-) // Fritte Frittez |
|
Jadå...Ingen brådska inte...bättre att de tar tid än att de inte blir bra =) /// Fredrik B |
|
| den som har filen med vanliga mätartavlor till e36 du kan gärna skicka dom till mig med för då gör jag i årdning dom så fort jag fått filen .. är arbetslös så har inte så mycket att göra på dagarna.. kan med photoshop så det räker. så du får gärna maila filen till mig wager@spray.se | |
|
nu finns det en mätartavla model gul till e36 280km/h klar så när såm på economi mätar delen.. vit finns också klart så när som på economi mätar delen men när dom är klar hör jag av mig med en sida jag kommer att lägga upp dom ta det lungt dom kommer snart jobbar några timmar om dagen med dom. kan ej ge 100% garanti på att dom passar felfritt på grund av ett litet snet foto men jag har gjort så gott jag kan MVH Länk Altras |
|
|
ni som är intresserad av e36 mätartavlor kan nu kolla in Länk kolla under senaste nytt där finns en variant av vit mätartavla och en av gul mätartavla verkar det intressant så ska jag göra klart tavlorna helt med economi mätare mm sen kommer jag att lägga upp dom på sidan kan även göra dom blå eller röd för den som villa ha det.. MVH Altras |
|
Dark Rider |
Altras: offtopic men vart ha du fått tag på läppen till fronten? Bil´n min: Länk |
Dark Rider |
Altras: offtopic men vart ha du fått tag på läppen till fronten? Bil´n min: Länk |
| svar till offtopic Dark Rider www.carfashion.nu det är en lumma front spoiler läpp | |
| Skulle vara bra om ngn kunde skicka vita tavlor till e30(240km/h) på adressen bmwandreasl@hotmail.com | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.