|
Sida 4 av 9
|
|
|---|---|
bmweee |
kan nå skicka vita tavlor till mig? BMWE30 320 -84 tack på förhand!! jerixon@telia.com |
|
Skulle va toksnällt om nån kunde skicka tavlor till en E36 320!! Tack på förhand /Martin |
|
| Hur ser E30 tavlor ut? Påminer dem om dem på Z3 ? Är det underljus? | |
ant |
på min sida har jag nu laddat up vita mätartavlor som är inskannade. jag vet inte hur resultatet blir vid utskrift. jag misstänker att det är en del att göra med storleken vid utskrift. jag har inte provat själv. bara att ladda ned och prova. Länk (filen är kompirmerad i en zip fil) ============================= Länk |
|
jag har en rejäl uppsättning till e36... 300 spänn det finns ett 50 tal så det är bara att ringa. tryckta av TRS i skåne på finaste folie. ring 0705-404319 och fråga efter Jörgen, (antagligen bara han som svarar) MaxPower |
|
|
Länk //Ticco www.ticco.com |
|
| Dum fråga kanske men såna måste ju ställas också. Passar E30 tavlorna till E36'an?? Dom ser då väldit lika ut.. | |
|
ingen som vill skicka några mallar på mätare tll en e34?? Våre trevligt med sådana! MvH Bmw 4-ever |
|
| jag har tavlor till E28 och E32 och kanske till E34 | |
Freddeko |
Nån som har till en e28 528?? Vore tacksam om nån kunde skicka dem till mig!! Tack på förhand!! |
|
den som har till e-34 får hemskt gärna skicka till mig... å btw.. är e-34:ans mätare bakbelysta lr från sidan? måste man ha genom skinliga tavlor? Mvh Björn |
|
|
E34 är belysta bakifrån SuperBjern... Bmwfedde; så mycket jag vet så har e32 o e34 samma tavlor..hoppas du har den med hastighets mätaren upp till 240 för det är på min...Skulle du kunna maila över till mig "bmwfedde"???? Hör av dig! MvH Bmw 4-ever |
|
|
öhh förlåt menade "bmwfredde" Och inte bmwfedde |
|
| Peter78w: Passar mätarna fint?? jag skicka dom igår... | |
|
Haidar; Tack ska du ha för mätarna! Dom blir nog perfekt! Du fick mail från mig!!! Hör av dig MvH Bmw 4-ever |
|
|
Oppps..Jag har 260 på mätarna...Ler** Måste ha med 260, har någon det?? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Kan nån vara jättebussig å maila mätartavlor till mig!?? BMW 535 E-34 260 KM/H Vore grymt tacksam! |
|
|
nån som vill skicka vita tavlor till mej me...har en 518i e28... vore extremt snällt... dkyff@hotmail.com tack på förhand!!! |
|
karlerik |
Hej! ngn som kan maila vita mätartavlor till mig? 525-89 Sitter med instr,panelen franför mig o ska lösda lite.. Roger |
|
Alltså alla mätartavlor finns ju på hemsidan, jag vill inte verka petig men dom gör ju faktiskt det. Om man vill ha upp till 260 eller 400 så är det bara o leka lite i photoshop.... inte så svårt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.