|
Sida 3 av 9
|
|
|---|---|
plimpe |
är det någon som har vita tavlor till e36 cab? |
|
Halloj bjernler Det är faktiskt Haidar som har gjort mätartavlorna du fick av mig. Lite lustigt eller? ;-) |
|
|
någon som har till e30 & vill skicka Its not what you got.its how you use it |
|
|
Pompe, dom ser asbra ut! jag lyfte över mätarna och behöll mina svarta bensin och tempmätare. Ska däremot trycka om dom på en laserskrivare då det blir ännu snyggare. jag har även målat nålarna, ska ta en bild och lägga ut så fort jag hittar en digitalkamera. Tack än en gång för mätarna (och diodplattan till SI-instrumentet) *jagar nu efter bensintank* #232 i E28 registret Länk Länk |
|
Frittz |
Ledsen om jag missat något i denna diskution... men vem vet vart jag kan hitta vita eller helst silver mätartavlor till en E46 :a -01 ?? Frittz |
|
Ja ! www.bildelsimporten.se borde garanterat ha ! ____________________________________________ Länk KÖPES:______________________________________ Länk |
|
|
Såg en annons på blocket med vita mätar tavlor till en massa modeller, såg bla att det fanns till E36:an han kan ha haft till e46 också inte säker.. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| Hur noga är det att passformen är 100? jag menar om dom vita inte stämmer exakt med orginalen man klistrar över? komer orginalen lysa igenom dom vita??? snälla svara nån!! måste fixa det ikväll?? | |
|
Skulle nån kunna skicka vita mätartavlor till e30 till mig så vore det apschyst. Its not what you got.its how you use it |
|
| Ja det vore kalas om någon skickade någon slags mall till E30-mätare till mig. | |
|
Tjenare! Är på jakt efter vita mätartavlor till min 325 E30 för utskrift. Har mailat ett par personer och frågat om dom hade vita mätartavor att maila över, men inte fått något svar. Så jag fråga här istället..=) Är det möjligtvis någon som har vita mätartavlor (mall) till en 325 e30 (-88) att maila över på martin.ivarsson@forss.com ? Vore väldigt tacksam isof! Tack på förhand.. /Martin Ivarsson 325iM "Tuned by SpeedCenter" |
|
diamantsvart_bmw |
vet inte om jag ska tycka det är snyggt med vitatavlor, har någon en bild så skicka den gärna så jag får se hur det ser ut |
|
Har någon en av er en hemsida?? de skulle gå snabbare om man sätter upp dom på en sida så slipper jag skicka till alla????? Jag har till e30, e28, e34, mazda 323f, colt.... diamantsvart_bmw: Här är en bild på vita mätartavlor. Länk |
|
|
Haidar, mailar du allt till mig så lovar jag att slänga ut det på webben inom någon dag _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk |
|
|
Tjenare killar! hur går det med mätartavlorna? =) haidar; Mailade dig härom dagen, men fick inget svar.. Kollat mailen? MvH //Martin |
|
| Ivarson: söker inspiration i en annan tråd här på forumet: "Återigen: vita tavlor" heter det men det är tunt med repliker där.... | |
|
jag har mätar tavlor av olika slag till E30. bla vita race (hastighetsmätare 280km/h Vita med BMW M märken Gröna,Röda,Fantasy,devil & Scream motiv om nån vill ha Its not what you got.its how you use it |
|
|
BMW slöarton: kan du skicka till min mejl?? Tack på förhand BMW 325 TIC under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
BMW slöarton: Du har fått ett mail på din mailadress du angett i din profil här på forumet.. =) //Martin Ivarsson 325iM "Tuned by SpeedCenter" |
|
|
har någon filer till en 325 e36? maila till mig då är ni snälla email:andreas.holmstrom@seaside.se holma44 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.