|
|
|
|---|---|
| Hade tänkt eftermontera ett drag, dock osäker vilka som passar till m-sport. Vill inte kapa eller liknande. Bör man lämna in på firma för att byta? Är det värt att köpa modellanpassad kabelsats? //Oscar | |
|
Jag har en likadan bil som du (E91 M-Sport -07) och lät Lasse på Dragkulan montera det på min bil. En helt osynlig, avtagbar Westfalia-krok inklusive proffsig montering som tog honom en timme för 7900 kr. Rekommenderar verkligen honom! Länk |
|
|
Själv har jag funderat på att köpa en original elinfällbar från skroten, ligger kring 2500:-, komplettera med instruktioner (för besiktning) och kabelsats från BMW ska inte vara några jättesummor det heller. Har inte tittat speciellt noga på själva monteringen, men det verka inte vara några större problem det heller på en E91. |
|
|
Du behöver inte regbesikta krok längre ------- //Lövet |
|
| Nej precis, men som jag förstått det så ska man kunna uppvisa instruktioner för att man ska kunna kontrollera att den är rätt ditskruvad? | |
|
Inte ens det (om jag tolkar reglerna rätt). Har inte testat själv. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.