|
|
|
|---|---|
|
Har nu hittat en 540iA Touring. Fullutrustad, fullservicebok, recondad, lackbehandland, nya däck, nyservad, 13900 mil, import för ca. 115000:- Min fråga är nu denna: Är det en bra bil? Är den värd pengarna? Den verkar vara i jättebra skick, har dock inte tittat på den än men säljaren verkar seriös. Här sett bilder på den och så... Tacksam för ett snabbt svar! | |
|
Mitt starka tips är att lämna in den för ett oberoende konditionstest hos en BMWhandlare, se begbilsguiden. Mvh Asken |
|
|
Årsmodell? Är det en 95:a, milen stämmer och det av Asken rekommenderade konditionstestet är OK tycker jag den är värd de pengarna. Men det är väl alltid läge att försöka pruta lite? Själv trivs jag bara bättre och bättre med min trots några små skavanker (bilen går mycket på dåliga grusvägar och några p-skador fick jag med vid köpet. Har dessutom sänkt bränsleförbrukning genom att börja åka lite fortare! Mats E BMWCS 3050 |
|
|
Stämmer milen och skicket är bra, är bilen ett fynd. _____________________________________________ The less you know, the more you believe. Bono |
|
| Åker och kollar på den imorgon! Tack för svaren! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.