|
|
|
|---|---|
|
Söker tips lagerutförsäljning på ställen som säljer ut fjolårets däck alt äldre? Ska ha 18" dubbdäck av märkesdäck. Tänker även att vissa märken som Nokian , Michelin brukar sälja ut sina DEMO däck för 70% av nypris tex. Finns det någon som har någon kontakt på detta så får ni gärna PM:a. | |
| Hittar du något får du gärna återkomma, jag letar efter samma :) | |
| Absolut, söker med ljus och lykta.. | |
|
letar efter samma sak |
|
|
Länk är en liten firma med bra priser och suverän service, är man medlem i BMW CS så blir priserna ibland lägre än de man får på däckoline. Om de har det Ni söker efter vet jag inte men de kan iaf kontaktas. Mvh Asken |
|
|
Samma priser som Dackonline tyvärr, ja tänker 50-70% off, med fjolårets eller äldre däck som de kända däckfabrikanterna vill sälja ut. Har en möjlig kontakt, men har inte fått tag på denna person än. |
|
|
Det lilla jag hört om sådant är att det förekommer batcher men de säljs främst på våren året efter. ¨ Lycka till iaf! Asken |
|
|
Fick tag i min kontakt på Nokian och fick 60% rabatt, men priset landa ändå på 8500:- för fyra 18" dubb 255/35 Hakka 7. Hitta ett par helt nya på blocket med lite prut ner till 4000:-, så det blev en ännu bättre deal. ;) |
|
|
Molway köpte jag mina på. 8200 för fyra st Nokian WR A3 245/45-18 med påkrängning på fälg. Tillverkade vecka 37 2014. Billigaste jag kunde hitta dessa däck. /Kristoffer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.