|
|
|
|---|---|
|
320 m50 1994 Bilen är trögstartad man får nöta i ca 15 sek inan den startar och sen går den som den ska det spelar ingen roll om den är varm eller kall Någon som har några tips Man ska aldrig köra fortare än vad bilen går | |
| Hur gamla är dina tändstift? | |
|
1 vecka sen jag bytte stift, olje och bränslefilter Man ska aldrig köra fortare än vad bilen går |
|
|
Nu har den börjat att stanna när man släpper gasen och är ännu mera svårstartad Ingen som har några tips Man ska aldrig köra fortare än vad bilen går |
|
|
Läge att ta ut felkoder ur motorn tycker jag, men jag skulle gissa på kamaxelpositionsgivare. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Är den inte för gammal för felkoder 1994 ? Man ska aldrig köra fortare än vad bilen går |
|
|
Nejdå, den är inte för gammal! Finns mycket bra grejer ;-) Kolla denna tråd Länk Sök sen på Sveriges största köp & säljsite på ADS Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
jag ledsnade på att byta delar hela tiden och den blev inte bättre så jag köpte felkodsutrustingen som Ola rekommenderade och med en fantastisk support fick jag igång programmet och kunde läsa att det var vevaxelgivaren som strulade. Tack Ola och alla andra för Man ska aldrig köra fortare än vad bilen går |
|
|
325e Tack själv! Kul att det löser sig och att diagnosutrustningen fungerar som den ska! Team Viewer är verkligen praktiskt ;-) Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.