|
|
|
|---|---|
|
Jag har nyligen impregnerat sufletten, och nu har jag upptäckt att jag impregnerade för sent. Tydligen så har det läckt igenom och nu har jag vita fläckar i innertaket. Någon som har haft samma problem och fått bort fläckarna? I så fall tar jag gärna emot tipset hur du gjorde. Tackar på förhand. Tar mer än gärna emot alla tips. | |
|
Pröva med vanlig interiörtvätt typ Turtles Extreme Textile Clean, den med en gul borste på. Duger den åt skitiga mattor borde den ju kunna ta bort dina fläckar på innertaket. Ingen egen erfarenhet iofs men det kan ju inte vara något särskilt konstigt det vita heller. :-) Niklas Fransosen |
|
|
Tack för tipset Niklas. Jag googlade på medlet och det låter ju bra, och jag tror att jag skall testa ditt tips. |
|
|
Så lite så :-) Hoppas det funkar! Återkom gärna med besked så jag vet vad jag ska köpa ifall samma sak "drabbar" mig i framtiden. Niklas Fransosen |
|
|
Jag hade en gammal sprayburk me Turtle Textile Clean som räckte till en provbit på innertaket, och se, det funkade. Sprayade på skummet, väntade 1 1/2 minut, borste med en diskborste (som jag använder til bilvård) väntade sedan tills det var torrt. Alla fläckar borta. Så nu har jag köpt en ny burk för att göra resterande. Tack för tipset Niklas/Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.