|
|
|
|---|---|
| Skulle behöva hjälp med att kolla hur spolningen är kopplad på en E34:a, helst en 535:a runt -90. Det jag behöver veta är hur det är kopplat mellan pump och spolar munstycket på huven. Är det en pump till bägge munstyckena via en T-koppling, eller är det en pump för varje munstycke? BMW säger att det är en pump till bägge, men jag får väldigt dåligt tryck och jag vet inte om min spolarvätske behållare är den rätta, den har bara uttag för en pump. | |
|
Hallo Tobbe! I min 535:a är det en pump till bägge munstycken. Intensiven fungerar på samma sätt. Men sen e ju min bil en -88, men e34 modellen. Fick byta min pump precis, bägge hade lagt av. Hoppas att detta var någon hjälp. |
|
|
Hej ! Har du kollat så att det inte är någon slang som läcker,, det kan räcka för att trycket ska bli dåligt. /Håkan. |
|
|
På min sitter det en t-koppling.... ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
| Men snälla, tråden är 2,5 år gammal ! Jag har bytt bil flera gånger om sedan tråden skapades. | |
|
Va, är trådarna datummärkta nu också?! ;DDD M V H Stephan - med en portion ironi :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.