|
|
|
|---|---|
|
Någon mer än jag som har funderat på vad det är för litet öga under 280 siffrorna? Länk Är det en varningslampor? | |
| Det är en kamera | |
| Koppla ur eller skruva mätaren på ett "klantigt" vis så lär den tändas! | |
|
Fotocell för reglering av instrumentpanelens (bla) belysningsstyrka? Om mätarhuset är bytt/manipulerat lyser en "prick" vid mätarställningen |
|
|
Fotocell för instrumenbel tror jag inte det för det är manuell justering.Någon som vet med säkerhetvad det är? |
|
|
Dawwe, du har rätt. Det är en sekundär ljusreglering (Utöver regler vredet)för displayen under hastighetsmätaren. Prova att lysa med en laserpekare så syns det tydligt hur ljusintensiteten ökar när det områden belyses med pekaren. För att man fortfarande skall kunna läsa av displayen när ex solen ligger på... /Scnitzermann |
|
| Scnitzermann: Jag har oftast rätt, men jag var inte heeeeelt 100% :). Men jag var/är osäker på om den bara reglerar styrkan vid mätarställningen eller om det slår igenom "överallt":.. | |
|
Ok,ni menar bakgrundsbel i led-displayerna.Då är jag med på noterna,ska testa lite. |
|
|
Stämmer bra att den reglerar ljusstyrkan, även på boardcomputern och även på klockan. Tack för ändrad överskrift och sakliga svar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.