|
|
|
|---|---|
|
Jag har någonstans sett att man kan köpa fästet i karossen för dom främre krängningshämmarna ! Vet inte om det var Ebay, eller nån svensk sida på nätet, men nu kan jag inte hitta var det var nånstans ! Det var alltså inga org delar, utan eftermarknadsprylar. Behöver dessa till en E36 compact där fästena är helt bortrostade, och det blir rät mkt pyssel att smida ihop nåt själv ! Tacksam för tips !! | |
|
Hade själv samma problem med min men nu sitter två helt nya och svarta. Försökte leta efter dom men inte ens bmw här i Falun kunde få hem dom. Men jag lyckades hitta dom till slut! Leta reda på delen här Länk och sen gå in på Länk och sök på produktnummret. Har för mig att dom kostar ca 300kr/st Tar lite längre att få hem dom eftersom det är beställningsvara |
|
|
Hej ! Tack för svar ! Men hur jag än letar kan jag inte hitta vad jag söker ! Lagt i olika chassienummer ( både compact+cab ), men ser inget som ser ut som dessa fästen :( Om du har tid o möjlighet så kanske du kan kolla i Realoem o säga vilken grupp det ligger i !! Skulle vara mkt uppskattat !!!! |
|
| Vad är det för modell region och årsmodell på bilen? | |
|
Du kan ta chassienummer: AG42836 ( 316iA compact -95 ) o se om du hittar nåt !! Som jag sa tidigare vet jag inte var jag ska leta! Rimligtvis borde det finnas på 41 eller 31 ( reservdelsgrupp )! Borde vara samma reservdel på samtliga E36:or |
|
|
Länk nr 7 på bilden Schmiedmann vänster:Länk Schmiedmann höger:Länk Ebay:Länk MVH /Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.