|
|
|
|---|---|
|
Hej, Håller lite koll på diverse M3 och Z4 eftersom jag tänkt köpa någon av dessa. Jag kollar upp dessa med Carfax så man får lite information av vad som hänt. Vill dela med mig så andra får möjligheten att få reda på tråkigheter. Vissa kanske har en förklaring vad som hänt och då är det väl helt ok, detta är alltså inte påhopp utan varningar. Det står ju trots allt inte något i annonsen om det. M3 E46 på blocket. SND783 Länk Mätarställningen är drygt 18000 mil i Mars för att sedan sjunka till 7000 mil i Juni. Uppdatering: Nuvarande ägare meddelar via mail att mätaren är bytt så det kanske är en ärlig prick. Fyller på listan efter fynd. Är ni ute på biljakt och behöver en carfax på en kufisk bil så skriv regnummer så kan jag kika. | |
|
Sugsnigel bra initiativ+++++,men Carfax är bra för USA bilar.. För BMW bilar köpta i Tyskland samt övriga EUROPA är utdrag på service/garantiåtgärder/historik från BMW de bästa Ge dig Chassienr/Reg nr kostar 4-500kr har du bra kontakt med din lokala bmw handlare så får du de gratis.. ska du köpa M3/Z4 så rek jag ifall möjlighet finnes att köpa i Tyskland hos auk BMW handlare..inte hos nån hubba bubba handlare fördelar *större urval *mer utrustade,välservade bilar * generellt i bättre skick Hämtade både min M3 hos BMW Munchen samt farsans 535IAM-2011 hos BMW i Grustow-Ribnitz Länk Länk bara resan är halva nöjet! lycka till i bil letandet,, |
|
|
M3an i fråga är sv-såld,jag vet det var bara ett ex Typ Wert Chassinummer WBSBR91010EX10294 Typkod BR91 Typ M3 (EUR) E-modellserie E46 (C) Serie 3 Typ CABRIO Styrning LL Dörrar 2 Motor S54 Cylindervolym 3.20 Motoreffekt 252 Motor HECK Växellåda MECH Färg PHOENIXGELB METALLIC (445) Stoldynor TEILLEDER W.N./SCHWARZ (N5SW) Produktionsdatum 2001-04-27 S302A ALARMANLAGE Stöldskyddsanläggning S313A AUSSENSPIEGELPAKET Ytterspegel nedfällbar S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Vindruta grön glas grönkil S380A HARDTOP-VORBEREITUNG Hardtop-preparation S387A WINDSCHUTZ Vindskydd S388A VERDECK SCHWARZ Sufflett svart S434A INTERIEURLEISTEN Inneryta aluminium S441A RAUCHERPAKET Rökare-sats S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Stralkastarspolare S521A REGENSENSOR Regnsensor S522A XENON-LICHT Xenon-Ljus S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD S672A CD WECHSLER 6-FACH CD-växlare för 6 skivor S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON HiFi-system Harman Kardon S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Utförande för kallt klimat S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Aterförsäljarslista Europa S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR Fordonsdokumentation svenska S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Halvljusautomatik-koppling S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamisk stabilitetskontroll S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Multifunktion f ratt S399A VERDECKBETAETIGUNG VOLLAUTOMATISCH Sufflet elektromekan.helautomatisk S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Innerbackspegel automatisk avbländade S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Stolsjustering elektrisk med memory S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sportstol S520A NEBELSCHEINWERFER Dimstraalkastare S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatautomatik S548A KILOMETERTACHO Kilometerräknare S550A BORDCOMPUTER Bordcomputer S710A M LEDERLENKRAD M Sportratt multifunktionell S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Blinkerslampor vita S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM Batteri i bagageutrymme S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Sprak tyska |
|
|
Har du pratat med tidigare ägare? Länk Ring till om inte alla så de flesta av de 18st. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.