AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
3.957

Var köpa lågnivåomvandlare till E90 för att installera baslåda med steg?

Hej, har läst i tidigare trådar att köpa en lågnivåomvandlare för att installera bas och steg.

Men alla gammla länkar fungerar inte till vart man kan köpa en sådan dosa ?

Länkar till vart man kan köpa dom uppskattas, även länkar dit man kan se bilder på hur folk kopplat osv.

Tack på förhand
Visa användare
105
Rille_h
BMW 320d Touring -13
BMW 116i 5d. -04
Hej

Det finns att köpa lite varstans. Bla. Här Länk
Jag har en e91 men jag kommer koppla in mitt under bagagerumsmattan.
Kan fixa bilder när det är klart men kommer ta ett tag ett tag då jag inte fått alla grejer än..

M.v.h Rille
En gång BMW, alltid BMW!
He
381
Hero02
Audi A4 2018 S-Line
Kanske lite sent , men här är en bra omvandlare
Länk
Da
9
Dasse_E90
330d touring -10
Hej Rille_H håller på med precis samma som dig att koppla in omvandlarn under mattan bak till. hittar dock inte vilka kablar som är till högtalarna där är tvp st lite tjockare kablar med 4 små i varje kan det vara dom?
Tack på förhand! :)
Vi
45
Vicious
325iA Touring -09
525i e34 -95
Honda Civic CRX 1.6i-16 -87
Beroende på vad du har för utrustning i bilen så skiljer det sig hur du bör koppla in dig. Har du Hi-Fi paketet så är det lättast, basic ljudet är näst lättast och Harman Kardon paketet = dyrast.
Da
9
Dasse_E90
330d touring -10
Okej aa klart, tror jag har hifi paketet, där går ju ett gäng tvinnade kablar som jag antar är högtalar kablar vet ju dock inte hur jag ska ta reda på vilket som går fram eller till basarna? :)
Visa användare
105
Rille_h
BMW 320d Touring -13
BMW 116i 5d. -04
Hej

Jag kopplade in mig vid ena bashögtalaren under stolen för jag var ändå tvungen att dra fram en basfjärrkontoll dit.
Sen drog jag högtalarkabeln bak till bagagen för att sedan koppla in omvandlaren där. Jag har tyvärr ej hifi.
Om du vill kan jag fixa lite bilder. Jag var alldeles för ivrig att komma ihåg att ta bilder under tidens gång men det går nog lösa iaf :)

M.v.h Rille
En gång BMW, alltid BMW!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.