|
|
|
|---|---|
|
Min Jakt går vidare på dröm E46an. Behöver erat omdöme på denna bilen. Bmw 328 sedan -98 E46. Svensksåld * Multifunktionsratt * Sportstolar i halvskinn (svart) * Aluminiumlister * BMW Radio Business, RDS * BMW CD växlare (x6) Vinterdäck på fälg * ABS * 2xStolsvärme * Klimatanläggning * 4xElhiss * Elspeglar * Fjärrstyrt centrallås * Farthållare * Dimljus * Antispinn * Mittarmstöd (skinn) * 6xAirbag * Fullständig servicebok * Alla nycklar (4st) Den som har flest BMW när han dör vinner! | |
|
Glömde miltalet : 8600 Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
180-190' nånstans ? I extremt fint skick, 195'. Med några småskavanker och märkbart slitage, 180'. Det är privat vi pratar om väl... *********************************************************** "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Ditt objekt är snudd på exakt min bil så det skall bli intressant att få höra vad den landar på. Anders S gissning är väl annars ganska bra... Mvh / Micke R |
|
|
Sålde min importerade 328i -98 för 190.000:-Då var det bla. helt nya 18" Schnitzer,navi,multiratt,halvskinn mm mm i nyskick.Mer än 180´tycker jag inte du skall betala...Du kan få köpa min 328 ci -99 svensksåld för 218.000:- vid snabb affär... |
|
|
Anders S: Japp de är privat. Bilen är i mycket gott skick, en liten buckla som knappt syns. Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
Förresten har denna bilen dubbelvanos eller inte? Har ni koll på detta? om ja så undrar ja vad som skiljer 98:an från 99-2000 eftersom dom är snabbare prestandamässigt. Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
yes, alla e46 med sexor har dubbelvanos. Vet faktiskt inte varför det skiljer (0-100), allt annat är ju samma, toppfart, förbrukning etc. Man kanske bara ändrade på den officiella siffran utåt?? *********************************************************** "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.