|
|
|
|---|---|
|
Jag har fått tag på en komplett skinn inredning inklusive dörr sidor och golv matta till E30 touring för 5000:- , är det ett bra pris eller? Mvh Abbe Länk | |
M3_BMW |
Det är nog ett bra pris. Vad är livet värdt utan en BMW. |
|
Är det på www.nfs.nu..en grå sportskinn? Daniels polare säljer en där. På bilderna ser du att stolarna står på fel sida om varandra. Förarstolen är ganska sliten...börjar bli iallafall!! Pruta till max 4500kr. Bengan Länk |
|
|
Ja, det är den. Jag har bokat den och ska ringa de på måndag, ska pruta på den då. Tack för informationet. Jag hade sett att de står i fel ordning. Mvh Abbe Länk |
|
|
Abbe// Har du nackstöd på baksätet i bilen idag?? Intresserad i så fall... /Kristian |
|
|
Ja, det har jag men ena är det hål i! Jag tror att de är någon råtta varit framme och tuggat på den, sen är det en reva på sitt dynan i baksätet. Jag hade inte tänkt att sälja den befintliga inredningen men får jag ett bud så kanske. Mvh Abbe Länk |
|
|
Är defekterna på sittdynan eller ryggstödet? /Kristian |
|
|
Det är på sittdynan, ryggstödet är hel. Mvh Abbe Länk |
|
|
Jag fick inredningen för 4500:-. Jag är mycket nöjd, kompisen som hämtar grejerna ringde och sa att det även ingick lister och mer prylar! Ska bli spännande och se vad det är, ska möta honom klockan 4 inatt. Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.