|
|
|
|---|---|
Robert V |
den stora fŠrddatormanualen saknar jag till min bil ! jag skulle vilja kolla om det e mšjligt att hitta en evariant pŒ den typ pdf fil ellr liknande och Šven handbok .... kšpte bilen i tyskland o de verkar ha supit upp manualen sŠger vi. Om det e nŒn som har tillgŒng o vill dela det med sig sŒ vore det underbart ! alltsŒ en M635csi «85:a, tror att det e samma fšr 6 serien, men ju nŠrmare Œrtal kanske modell desto bŠttre ! Jag har altsŒ gŒtt in pŒ BMW men de finns inte att kšpa lŠnger ! ... sŒ snŠlla kan inte ni scanna/kopiera ? jag betalar frakt o ev kostnader ! tack pŒ fšrhand ! |
|
Jag har en "manual" på papper hemma. Jag har laddat ner den från webben, men kan för mitt liv inte komma på var. Men när jag kommer hem ska jag kolla på utskriften varifrån den kommer. Så i morgon kan du få adressen. Sänder litet andra länkar med mkt E24 i. Länk Länk Länk Länk Grattis till köpet av coupéernas coupé! Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
Robert V |
OHHH ! tack ! ... kul som stryk med m635:a ! sŒg att du har sjŠlv ett ... kanske kan bilda en liten 6er forum/gŠng om det inte redan finns ! kul yrke ! ... hur kommer man framm till nŒt i den stilen ? :) |
|
det finns ju olika färddatorer. vet inte om detta matchar din? Länk (jo, tack ett otroligt kul jobb, med en otrolig inkomstmöjlighet. Om du bor i närheten av Stockholm kan jag visa dig vid tillfälle.) ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
Robert V |
JA ! det var precis den typen av fŠrddator ! .... vet faktist inte om den kallas fšr lilla eller den stora fŠrddatorn ... men rŠtt var det iaf ! ( ser fram emot att se detta otroliga mŠstaryrket o din 635:a fšr att jag bor i Solna ) |
|
Robert, (läs mail för kontakt..) ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
Robert V |
Otroligt spŠnnande ! ska gšra det genast ! |
Robert V |
.... vilken tid vill du att jag ska ringa ? jag vill inte stšra dig alltfšr mycket. - vŠldigt nyfiken ! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.