|
|
|
|---|---|
|
typ jag undrar vad man får för ne original -88 535motor som har gått kring 18000mil och har ne ny kam för 4000mil sen som går bra och läcker inte nån olja Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M | |
|
är det inte nån som vill svara eller Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M |
|
| 10.000 kanske? | |
Henrik535 |
Kolla runt lite i börsen så hittar du nog några priser |
|
oki jag ska göra det Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M |
|
|
Beror väll på skicket,men låt mig gissa på en 5000-6000:- för en sådan motor. Mvh Ricke |
|
|
Du kan lätt räkna med 60% av vad skrotarna tar för en m30b35...och dom ligger på ca 10-15loppor. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
|
oki det är ju bra jag har nämligen tänkt att köpa en 745 motor och vara med i bmw-domenansen på strippen nästa år jag har ju för lite å köra med nu typ500hk man ska ju minst ha 650++++ Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M |
|
|
Oki...lycka till med projektet....och hoppas du hittar en vettig m102 snurra till rätt pris...tänk bara på att dom har gått långt och ofta behöver en ordentlig genomgång! MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.