|
|
|
|---|---|
|
Hej, ursäkta att jag skriver något så offtopic men jag måste få skriva av mig, tycker att det är så otroligt störigt när folk inte har någon form av avskiljare mellan sina inlägg och sina signaturlänkar, typ länkar till bilder på sin bil, eftersom man inte vet om länken har något att göra med vad det står i inlägget.. typ "Jag trodde att alpinafälgar bara såg ut på ett sätt www.tokgöransbilder.nu/tk94/mine/bilder/DSC200.JPG" Kan man inte bara göra något fint så att folk förstår att länkarna inte har något med inlägget att göra? I ovanstående exempel så är det rätt svårt att avgöra om det är en länk till en bild på ett par alpinafälgar eller om det är en länk till en bild på vederbörandes bil.. det blir ofta alltså så att man klickar på länken för att sedan få se något man inte alls ville se.. så om folk kunde följa mitt exempel här.. <-------------------- Min bil: Länk Eller något liknande iaf.. /SunKi | |
|
Sunki: håller med dig. Finns på icq: 60288954 |
|
|
Lampan släckt, händerna på täcket ;-) /Kristian |
|
|
Håller med, och kan göra det med gott samvete till skillnad från Space-X-Plorer ;-) _____________ MVH Kalle H ICQ: 19594657 |
|
|
Va??? Finns på icq: 60288954 |
|
|
avskiljare space-x-plorer! ----------------- who dares wins... |
|
|
Precis, det gäller ju inte bara länkar... utan all text som hör till signaturen.. :) Typ som i ditt senaste inlägg Space-x-plorer så kan man tro att du menar "Va?? Jag finns på icq 60288954" Som att det hade något med inlägget att göra :) |
|
|
Rätt sunki, jag uppdaterar, för allas trevnad..... ****************************** "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
| Trevligt att jag inte är ensam om att tycka detta! :) | |
|
bra idé SunKi! men du har ju ingen signatur i två av dina inlägg ovan! Kan läggas in med automatik via "Ändra användare" i meny. ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Heh, nej jag har ingen signatur.. vill faktiskt inte ha någon heller... trots att jag vet att man enkelt kan lägga in det :) Känner inget behov av en :) |
|
|
jamen.. du kan väl ha en avskiljare ändå sunki? för vår skull om inte annat.. _________________ who dares wins... |
|
|
Ok! ******************** www.malte-racing.com |
|
| Tycker inte det är fel. Trycker på länkarna och får upp någons läckra BMW, sedan om det inte har med ämnet att göra gör ju faktiskt inget. Alltid skönt med en sjysst BMW som "poppar" upp på skärmen. | |
|
Man kanske skulle ha signaturen högst upp istället =) Länk |
|
|
Länk Så här =) |
|
|
Johan78: leve valfriheten Uhlmann: heh, ok då.. *dryg* _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ |
|
| Undrar vad som är mest patetiskt att jag slösat bort tid på att läsa det första inlägget eller att ngn orkade skriva det? :( | |
|
Johann: jag är ledsen att jag slösade bort din tid, kan vara att det finns folk som inte bryr sig om hur saker skrivs, bara man ser vad det står... sådan är dock inte jag... förlåt än en gång för att ha slösat din tid... hoppas du inte läser detta inlägg, så jag slösar bort ännu mer.. Men, jag tyckte det var en viktig fråga, stör mig mkt på sånt. |
|
|
Är det viktigt för dig så är det. Jag passar på att slösa bort lite mer av din och min tid. :) Det var meningen att vara ;) istf :) i förra inlägget. |
|
|
Ja, de har man väl! __________________ -ridern- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.