|
|
|
|---|---|
|
Jag har en E34 -94 som siffrorna i kilometermätaren samt tripp mätaren beter sig underligt.. när jag vrider på tändningen hack 1 så saknas det rätt så många siffror alt siffrorna är ofulständiga vid hack 2 så skiftar mätarna utseende men är fortfarande ofulständiga felet kommer och går MEN när det är kalt eller fuktigt ute så händer det att mätarna funkar.... hmm glappt naj har ryckt o slitit men kan ej provocera fram så att det varken blir bättre eller sämmre..... är det någon som kan ge mej ett tipps om vad jag kan kolla alt göra för att få ordning på fanstyget... | |
|
Har nog lite av ditt strul på min bil me. Men inte lika mycket och det händer bara varma sommardagar när solen legat på och stekt. Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
Om siffror är offulständiga och aldrig blir kompletta så kan det vara fel på dispalyen eller defekta lampor(oftare det första) Att siffror kommer och går beroende på andra faktorer KAN vara att kondensatorerna är defekta och behöver åtgärdas. Mektips angående detta hittar du här på BMWPower under gör det själv avdelningen eller på mina egna sidor www.bimmer.nu under nyttigheter, att tänka på är att vi har inte samma kretskort så det är inte EXAKT rätt tips men i stora drag är det rätt. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.