|
|
|
|---|---|
|
Har en 328i Cab som är schysst utrustad med bland annat en BMW (nokia) GSM telefon i. Mitt problem är att jag inte kan hitta "boxen" där man ska pula i SIM-kortet. har haft handskfack, mittkonsoll, och koffert nermonterat i molekyler utan att hitta någon box att sätta SIM-kortet i. Är det någon som vet var BMW brukar montera sina GSM "boxar"? :D | |
Froz-523 |
På E39 sitter den iaf i bagaget vä bak bakom panelen. Där finns en svart box där du kan trycka in ditt SIM-kort (den kreditkortsstora modellen). |
|
På min E-39 sitter sim-kortet i lurhållaren, om man lyfter luren så syns sim-slotten tydligt! Mvh, Stefan |
|
|
Har iofs inte kollat bakom den panelen. Förmodligen det enda stället jag inte kollat på. Tack för tipset nu så har jag någonting att "pula" med i eftermiddag :) :D |
|
| På vänster sida (väggen)i bagaget under filtmattan hittade jag en svart knapp och när jag vred på den öppnades filtmattan och där satt "låddan" på min M3-95:a. | |
|
Detta forumet rokkar.. ..Helt plötsligt har jag massa tips att jobba på, om man bara hittat det tidigare. Typ innan man slet ner inredningen och svor sig fördärvad av klämda fingrar, BMW har ju som sagt dille på att montera allt med en fruktansvärd kompakthet och precision... :D :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.