|
|
|
|---|---|
|
Har till min glädje fått reda på att min lilla pärla råkar vara en "INDIVIDUAL". Frågan är hur man vet vad det är som gör just min till en ind.? Finns det nåt kodsystem eller nåt där man kan få reda på det? Danne H U M A N R A G E Länk | |
|
Står "individual" på färgkodsskylten i motorrummet. Ta chassinummer och be BMW knappa in det i datorn så får de fram vilken utrustning bilen levererades med. Mvh |
|
|
Johan- Det står bara individual på färgskylten om bilen är lackad i en icke BMW standard färg. På min bil står det chassi info skylten... Det där med koderna har jag redan kollat upp men det måste väl finnas nåt sätt att se exakt, vad ska jag jämföra med? Tack, Danne H U M A N R A G E Länk |
|
|
Vad tror ni i dag då? - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
Om bilen är individualutrustad, oavsett om det är exteriörfärg, inredning eller smådetaljer så har den en individualskylt i motorrummet enligt min kunskap. Finns inte skylten är den tyvärr inte Individual. Individualbilarna färdigställs på BMW M GmbH i Garsching, därav skylten som särproduktion. JAg tex har vanlig utvändig färg men utäkade skinninredningen samt träpanelerna är individual och därför har jag en individualskylt under huven. Mvh Asken |
|
|
kul! Jag med! Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
Bra, vad jag kunde läsa ut av dina inlägg ovan då hade du inte det men jag är nog blind:) Titta på klädseln, om du tex har skinn på mittkonsolen och armstöden i dörrarna då är det utökad skinn=individual. Det kan också vara antracit innertak(vit/grå std) som är individual. Kom förbi med bilen så ska Asken flukta:) Mvh A |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.