|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, köpte häromdan led lampor som projekterar loggan ut på marken, som jag förstått ska originalljusen sitta på dörren och kallas omkringljus, rätt? Nu till kruxet, hittar fan inte dessa ljus, sett bilder på nätet där de sitter på själva handtaget och andra bilder där de sitter på dörrens undersida, jag ser inte ljuset på någon av dessa ställen. Biler är en 320 D (E90) från 2007. Någon som kan hjälpa mig hitta ljusen, eller är det helt enkelt så att detta kanske inte ens är standard på bilarna utan något man lägger till? Inte den största kunskapsbasen så lite hjälp skulle uppskattas. Mvh | |
| Under dörrhandtagen, OM bilen är utrustad med belysningspaket. | |
| Vet du om det är möjligt att lösa efterhand? Jämförde med en annan bmw, där hittade jag lampan på dörrens undersida, och på samma ställe på min dörr hittade jag som en urholkning, frågan är väl om det finns sladd färdig i dörren eller om man måste lösa även det om man nu är ihärdig? | |
| Jag har belysningspaket så det lyser en led lampa under alla handtagen men känns som en onödig pryl o lägga ner energi på att ha enligt mig...men är det snygghets faktorn du är ute efter så kör på...... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.