AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.650

Hur upplever ni E60 M5 före och LCI?

Zi
120
Zip
BMW E60 M5 - 07
BMW E39 520 - 02
Hejhopp!

Om ni skulle köpa en M5 E60, hur mycket värdesätter ni att det är en LCI? Sedan eller Touring?
Har hört att det är känns som högre kvalitetskänsla på inredningen på en LCI? Vad tycker ni?
Be
1.778
Beolab
M3 SMG II Individual -04
413hk / 440Nm @ 8800rpm
Köhler Racing
VAC Motorsport

E91 M-Sport -08
Schrick 12,5mm lyft
206 hk @ 7300 rpm
Skulle nog inte köpa en Pre LCI personligen, så att det är en LCI är bara pluspoäng!

Är det en sedan lr kombi , samt mil?

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Touring finns bara som LCI så vill du ha kombi är valet enkelt. Jag hade valt LCI även som sedan men när man köper en M5 så är skick och historik det viktigaste. Finns ganska gott om bilar att välja på så ha tålamod och kolla runt.

___
//Ulf
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Det är klart att LCI är att föredra, men frågan är väl om det är värt prispåslaget på nästan 50%...? Beror på plånboken, antar jag.

Personligen anser jag att det är V10:an man vill åt, och då är en välhållen (= kärleksfullt brukad & servad regelbundet) bil det viktigaste.
Zi
120
Zip
BMW E60 M5 - 07
BMW E39 520 - 02
En M5 ska jag ha, måste bara finna den rätta.
Tänker mer på när (om) man skulle sälja den senare vad folk värdesätter.
Kör nu en E60 -09 och känns kanske lite B att köpa en M5 som är pre facelift.
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Det avgör ju allt. Att gå till pre-lci från lci hade jag aldrig gjort.

;-)
Zi
120
Zip
BMW E60 M5 - 07
BMW E39 520 - 02
Men vad värdesätter andra? Om man skulle sälja bilen i framtiden... sedan/touring pre lci/lci eller är det bara motorn man vill åt?
Men va fan...Skit i vad andra tycker/värdesätter. Det är DU som skall ha bilen, du skall trivas i den osv. Den dagen du säljer får du se hur det går. Jag har aldrig köpt en bil o redan INNAN funderat på hur den kommer betraktas om/när jag säljer den...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.