|
|
|
|---|---|
|
Tjabba Behöver nya fjädrar till min 323i med m sportfahrwerk, eftersom förra ägaren har kapat originalfjädrarna och nu får jag inte på mina Z3M fälgar bak :( Jag har bra priser på AD bildelar och kollade in deras Lesjöfors säkningsfjädrar. Dom sänker 30/15mm, MEN det står att dom är till för fordon utan M-teknik? Det som skilljer mellan sportchassi och vanligt är väll ändå bara att den är sänkt och hårdare fjädrar / bättre stötdämpare? Originalfjädrarna till sportchassi kostar lika mycket styck som ett helt lesjöfors kit så det är knappast intressant... Borde inte dom här fjädrarna passa ändå? | |
|
är väl bara o ringa AD bildelar o fråga dom borde ju ha svaret varför .... posta gärna svaret |
|
|
Köp Eibach Prokit på ebay.de är mitt tips, kostar typ 1100kr inkl frakt... Länk |
|
|
Tänkte ringa Ad imorgon och höra. Är Eibach hårda och bra? Får Lesjöfors för cirkus 1500 på Ad så det skiljer inte så mycket. |
|
| Lesjöfors är "nada" jämfört med Eibach. Eibach vet vad de sysslar med...Att AD tar 50% mer än vad Eibach kostar på webben (inkl frakt), trots att du har "specialpris" tycker jag är katastrof! Länk Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.