AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
3.051

Värdering BMW 330d Touring 2009

Hur tycker ni denna bil är prissatt?

Länk

Ska med en kompis och kika på denna i helgen och skulle vilja veta ungefär vad man skulle kunna bjuda för att göra en bra affär.
Terry N
Jag har ingen input prismässigt, men jag är nästan säker att bilen var på annons i våras. Så nuvarande ägare har haft den kort tid, minns inte priset dock, tyvärr.
Verdi
Personligen har jag svårt att hetsa upp mig för den där. Fin bil, men ser lite tråkig ut. Är ju klart billigaste LCI:n under 12000 mil.

För 30 tusen till får du dock en bil som jag tycker är bra mycket läckrare. Mer utrustning och vinterdäck ingår. Länk

Och måste du ha svensksålt så finns även den här med navi, helskinn osv för samma pris som 335:an. Är dessutom en årsmodell -11 så den är 2 år nyare än de andra två.
Länk

Ja, jag gillar mörka bilar med tonade rutor. Ska det vara kebabräser så ska det. ;-)
Terry N: Då minns du nog rätt. Enligt transportstyrelsen så köpte nuvarande ägare bilen 2014-05-15

Verdi: Jag känner lite som du, men kompisen verkar sugen på detta ex.
Ska du betala det priset så kan han få köpa min svarta pärla.
Bmw 330D E91 -09, 11500mil.
Svensksåld endast en ägare innan mig.
chippad av svenskmotoroptimering 300hk,600nm. 0.55l/m
Svart, m fälgar, bra däck, el dragkrok, panorama, sportchassi, inte en skråma förutom stenskott på huven. stora ljud och navi osv..

kolla ott331

mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.