AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.312

E46 330i köpråd? Varför så billig?

Fr
30
Fredrik300
e28 520i-85
Hej, ska eventuellt åka och titta på denna bil imorgon - Länk

Det jag undrar över är varför den är så billig emot alla andra 330i ?
tack för snabba svar! mvh fredrik
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Troligtvis p.g.a. att den är i dåligt skick och dåligt utrustad.

Fredrik300
e28 520i-85
Okej, värt att köpa ? min budget är lite snål då ja är student, funderar på om man kan tjäna några kronor på att köpa den? fixa till lite rost och skavanker osv. mvh
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Åk och titta så får du ju se det själv.

Tänkte du att du skulle köpa den, fixa upp den och sälja dyrare eller vill du bruka den själv?

Fredrik300
e28 520i-85
Jag hade tänkt att bruka den ett tag, eller ja iaf prova, kanske fastnar för den, tänkte dock lägga lite pengar på den och fixa till lite skavanker.
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Inte för att låta allt för negativ men förbered dig på att bilen är en total rosthög. Billiga E46or är sällan vackra på nära håll.

-------
//Lövet
Fr
30
Fredrik300
e28 520i-85
Har fått bilder på rost, är baklucka, huv och dörr, dock inte alltför mycket. får ta mig en ordentlig titt sen när ja kollar på den. hur brukar dom vara under?
Visa användare
2.407
amullo
-18 F31 320da x-drive Msport
-10 Ducati Multistrada 1200s
Såg ju okej fräsch ut på bilden.. Utrustningen ser ut att vara komfortpaket bara, vilket är helt okej.. Hade det på min 320d e46 och tyckte det var ok.

Kolla baklucka och insidan av huven, under dörrar och bakvagnsupphängning. Svaga områden på gammeln.. Givetvis får man räkna med hjulhus och lite sånt, men inte så illa tror jag, syns inget på bilden.

//Anders

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.