|
|
|
|---|---|
|
Någon som känner till något om den här bilen? Länk Den har haft 9st ägare men enligt säljande företaget bara gått 10000mil. Häls Niclas. | |
|
Har väl troligen varit stulen och inlöst nån gång i tiden.. Föregående ägare 3 Personnr/Orgnr:556746-1180 Namn:KVD KVARNDAMMEN AB Adress:ELLESBOVÄGEN 150 Postnr:44290 Förvärvsdatum:2012-04-16 Ort:KUNGÄLV Föregående ägare 4 Personnr/Orgnr:516401-8102 Namn:IF SKADEFÖRSÄKRING AB (PUBL) Adress: Postnr:10680 Förvärvsdatum:2011-12-07 Ort:STOCKHOLM |
|
|
Joop.. 2012-02-21 Fordonet är inte längre rapporterat som stulet i Sverige. 2011-12-07 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. Inga lån rapporterade 2011-10-29 Fordonet anmälts stulen i Danderyd, Sverige. |
|
|
Hej. När jag var ute och provkörde den så tändes varningslampor för följande Airbag, 4wd, bromsar och någon annan gul som jag inte har koll på. Torkaren på bakrutan gick igång direkt man startar bilen och gick fyra slag och sen stanna. även om spaken var satt i avstängt läge. Säljaren skulle åka över till Per Larsson BMW i huddinge och kolla det. Jag får kanske åka dit och höra vad han har att säga om bilen. Känns inte helt bra och förarstolen såg lite väl sliten ut för 10000mil. Häls Niclas |
|
|
Känns ju inte som det finns så mycket positivt med den bilen så enklast är väl att leta vidare... ___ //Ulf |
|
|
Ja det är nog rätt. Jag letar vidare sitter ju inte i sjön direkt. Tack för hjälpen. Häls Niclas |
|
|
Det låter som du skulle byta till dig problem om du köper det exemplaret. Vilket vrak. Mvh Stephan |
|
| Ja det tror jag med Stephan735i har ju en 2,0:a som fungerar kanon nu men lite sugen på en sexa... | |
Verdi |
Nu är den reserverad iaf. Hoppas inte av dig. :) |
|
Nej jag köpte den inte. Jag avaktar lite och köper en nyare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.