|
|
|
|---|---|
|
Har märkt att Comfort Accessen i min E90 fungerar väldigt, väldigt dåligt när det är blött ut. Förstår inte riktigt varför. Så fort det torkar upp så fungerar den "flawless". Batterierna är nya i båda fjärrarna, och de verkar vara samma lika på båda. Nån som har tips och idéer? | |
|
Läs mitt inlägg från idag ang biltvätt och Comfort access. Jag tror du kan få lite svar där! |
|
| Jag såg den tråden, och jag har förvisso märkt det också=), men mitt problem är snarare att jag inte kan låsa upp bilen med handtagen eller bakluckan när det är blött ute. Jag måste använda nyckeln, otroligt enerverande må jag säga. | |
|
Ahh...Jag förstår. Detta ska jag testa nästa gång det regnar. Återkommer då. Så vet du i alla fall att det inte är nått fel på din bil! |
|
| Satt en stund i bilen och väntade med tändningen igång igår, och efter en stund plinkade iDriven till och sa "Battery Charge Very Low". Har inte mätt upp batteriet, men jag funderar på om det kan vara så att det börjar bli dåligt och det är därför CA inte fungerar som det ska? | |
| Känner bilen att batteriet i bilen har låg spänning så kopplas massor av saker bort, bland det första som ryker är just comfort acc, dock så ska det ju inte spela roll om det regnat eller inte :P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.