|
|
|
|---|---|
|
Såg annonsen på Blocket.se om ett otroligt billigt paket med TV-skärm och dvd-spelare till bil, är det något att ha? Någon som köpt det och provat? Länk | |
| Inget märke man känner igen. Personligen skulle jag nog inte köpa nya (så uppfattar iaf jag det) saker av någon som endast sätter ut mobilnummer, tänk på att denna "Hans Rosell" ska stå för din garanti. Jag kan dock ha misuppfattat det hela. | |
|
Tyckte inte det var så otroligt billigt med tanke på märket och att det ser ut som kattskit. MDS reade ut ett liknande paket fast med större skärm för 2000:- mer för ett tag sedan. Då vet man att det håller åtminstone hyfsad kvalité och att garantin verkligen gäller. Jeppe |
|
|
Synd att man inte hade ögonen uppe när MDS sålde reade ut sina grejer då... Ja, ni har helt rätt, står över att köpa detta paket, letar efter nått prisvärt ett tag till. |
|
|
"Jeppe" inte kan dom ha reat ut skärm med DVD på MDS för 2000 spänn ! snarare något enskilt demo paket !! Har ringt och pratat med säljaren av paketet , och garantin dom lämnar är via den egna firman . Verkar ok för det priset , hade själv en tanke men tyckte att skärmen vart för klumpig . MVH TONY ///M3 |
|
| Tror han menade 2000 spänn mer, dvs ca 7000 spänn. | |
|
Har missat några inlägg. Precis som "Mr Shhh" sa så menade jag 2000:- mer än priset på detta paketet. 6995:- vill jag minnas. Jeppe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.