|
|
|
|---|---|
|
Är grymt sugen på en svart metallic 530d GT med några år på nacken. Jag har verkligen fastnat för utseendet och stil på bilen. Tänker att komfortstolar, navigering, läder och soft-close är givna val men vad annars ska man leta efter? EDC verkar riktigt nice och adaptive drive men hur mycket är det värt att leta, är det något som faktiskt är användbart eller bara en cool option att ha? Några idéer? | |
|
GT är verkligen en modell som "kräver" M-sport och "feta" hjul, 20". Sen förstås komfortstolar, navi, Comfort access, soft-Close, HiFi, dragkrok och gärna X-drive! Jag skulle nog satsa på en bil som har EDC och adaptiv drive men tror du får svårt att finna en svensksåld, de brukar vara rätt dåligt utrustade. /Anders |
|
|
Just nu finns ett gäng 535i, 2014 års modell, på bmw.de, helt överlastade med utrustning för typ 50kEUR. Det enda som saknas är xdrive. Nypris typ en miljon. Tror att dessa är lanseringsbilar eftersom de ser ut som de bilar man sett i provkörningsrapporter etc. Helt sjukt köpsug. /M Mina bilar: Länk |
|
| Det tycks saknas kupevärmare också :) | |
| Integralstyrning är ett måste på en koloss som GT. | |
| Backkamera. Sikten bakåt är lika med noll. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.