|
|
|
|---|---|
|
Har kollat runt MASSOR och blir inte klok på vad man kan ha och inte ha för lampor vad gäller halvljus och angel eyes till min 320D E91 års mod 2010 (reg år 2009-09-22). Vad jag kan se så har jag idag halogen. Skulle vilja ha lite starkare och vitare ljus vad gäller mina angel eyes och då även samma ljus/kelvin på halvljuset. Vissa sajter säger att man måste köpa lampa+sockel från BMW för att det skall funka utan felkoder, vissa sajter säljer LED-lampor till angel eyes som funkar utan felkoder?!? Finns det LED (ellerannat) som funkar till min bil och mina angel eyes (med vitt sken) utan en massa strul och felkoder? Hur är det med halvljuset? Kan man köpa halogen som har ett högre kelvin och som kan matcha dom ev lampor jag köper till mina angel eyes? Eller finns det LED som halvljus? Uppskattar gärna om någon kan länka till lampor som dom vet funkar i min bil. | |
| Bumpar tråden, ingen som vet? | |
|
Har Angeleyes(Mtec Cree LED, 9W, 7000K, V.2) samt led-dimljus(med motstånd) till e91(lci), till salu! Ska sälja bilen.. Angel-eyesen är H8! o dimljusen va väl H4? Diodhuset har grym guide! |
|
|
Har ifs dock Bi-xenon, original. Vet inte hur det är med halogen.. Va lite snabb.. :-/ C.H |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.