|
|
|
|---|---|
|
Har ute en annons på Mercan, och då duggar det in alla möjliga bytesförslag! Ett nyligen är att byta in mot en bil + en hoj :) Bilen ifråga är en 130 M-Sport -07 5-d (LLN175), men den verkar ha gått uppåt 18k mil....känns mycket på en sportbetonad bensinare eller? Vad ger sig på de här modellerna, och vad bör vara bytt..? Det sitter snygga eftermarknadsfälgar på den. Och vad kan den vara värd, 120'? Tack för support! | |
|
Är 130in en LCI och bra skick med tanke på miltalet så kanske 120. Är det en preLCI så kanske 100... är den därtill inte välvårdad så kanske 80? /Jonas |
|
|
Ägaren påstår att det är en LCI iaf, fast registret säger att den är tillverkad 2006-08...? (Är inte september brytpunkten på dessa?) Får ta och träffas och se den IRL, helt enkelt. |
|
|
E87 LCI kom i början på 2007. Officiellt är det nog mars men det finns bilar byggda innan. Modellkod UD51 är LCI och modellkod UF91 är pre LCI, koden finns i chassinumret. LLN175/PS81168 har modellkod UF91 = pre LCI. Den var snikigt utrustad, PDC bak, avbländbar innerspegel, M-pkt och metallic är väl tillvalen? Inte ens larm och xenon!? förstår att det tog ett år att sälja den. 120tkr är alldeles för mycket, är den i normalt skick ska den vara billigare än den här Länk |
|
|
Det är en -06. Ej LCI. Saknar även xenon. Hade valt en annan bil då säljaren har dålig koll, alt medvetet talar osanning. |
|
|
Stephan var sekunden före... Här är även hela listan: Länk |
|
|
Kanonbra information, tackar! Men jag får rätta mig angående det där med facelift - säljaren har ej påstått detta; utan det var jag som blandade ihop med ett annat bytesobjekt...så ingen skam på honom :) Då är den värd kring 100k då, mao - plus en hoj med värde kring 75-80 (KTM RC8 -09, 300 mil), och jag har min annons på 188kkr = fortfarande rätt så OK, även om det inte är "gynnsamt" för mig direkt. |
|
| Xenon kom väl med faceliften 2007? | |
|
Nope. Xenon var extrautrustning både före och efter facelift. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.