AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
5.321

Värdering E61 535d Lci - 2007?

thekinglives
Jag har en 535d lci Touring -07:a och undrar vad ni tycker är lämpligt att begära för den, samt vad jag kan tänkas få för den.
Den har gått 18000mil har M paket är svensksåld och jag är andra ägaren.

Bilen har:komfortstolar, aktiv styrning, naviproff,bluetooth, helljusautomatik,farthållare med bromsfunktion,mugghållare, skisack.
+sedvanlig utrustning.

Den är titansilver och har inga bulor/bucklor, inga repor och väldigt få stenskott.

Vad tycker ni jag ska sätta ut den för? Behöver inte säljas fort men har ingen lust att dra ut på det längre än nödvändigt ändå.

thekinglives
svart dakotaskinn bör jag väl tilläga. samt avbländbar backspegel.
kr
512
kris
E93/E90/F07/997.1S
701/999s/FZ750
Jag har en nästan identisk med navi och komfort, 2ägare, dock utan m-sport men med 18", svart innertak och m-ratt. 23000mil men nytt DPF och finfint skick som din också verkar vara.

Jag försökte sälja min innan sommaren, la ut på 148 men det gick inget vidare, 0 spekulanter... men ditt aerodynamik-paket lär attrahera fler fåfänga spekulanter än mitt "komfortlok". Men kanske 150 för din?
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Thekinglives: Hur gick det sen :-). Har du sålt bilen och isf. vad fick du för den. Vill du inte skriva det här så får du gärna skicka ett Pm till mig.
Jag funderar nämligen på att sälja min men vill först ha lite mer kött på benen när det gäller värdet.

Mvh Jimmy
thekinglives
Nej, Jag kom bara till att lägga in den på AP power utan bild:) .
Sedan fick jag ett så bra inbytespris hos handlare ca165kkr. Så jag tyckte inte det
var lönt att sälja själv då.
Nu har det inte blivit någon affär då farbror blå "rekomenderat" mig att åka tåg under hösten;)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.