|
|
|
|---|---|
|
Vad finns det? Min importerade 735ial-91 har komfortöppning på förarplatsen upp och ner, men ingen på de andra fönstren. Skall det vara så? | |
|
På min 530 funkar komfortöppning på alla fyra men när det gäller komfortstängning så är det bara förardörren som funkar. Det ska tydligen vara så. Kanske en säkerhetsgrej att föraren inte ska klämma sina passagerare. Däremot så kan jag hissa upp alla fönster med hjälp av fjärren till larmet men inte öppna på liknande sätt. Mvh. Micke Olsson |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Micke :det kan jag:)) MVH Hasso |
|
Hehe, Hasso du ska ju alltid vara värst. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Är det ingen med en 735 från runt -91 som vet hur elhissarna fungerar? |
|
| Så är det på min 735:a -88. Komfortöppning bara på förarfönster samt takluckan. Enligt instruktionsboken skall det vara så. | |
|
Samma på min som Mickes 530. Dvs. aut. alla fönster ner, upp end. aut. på förarplatsen. racecruizer, har du komfortstängning via nyckel, dvs IR eller när du håller nyckleln fullt medsols i ca 2-3 sek ? Kan ju vara något som påverkar om du inte har det :/ |
|
|
Jag har stängning med nyckeln i låsläge några sekunder, men jag måste hålla den där tills rutorna/takluckan är stängd, annars stannar dom igen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.