|
|
|
|---|---|
|
Tjenare. Nu jävlar. Jag har köpt mig en kabel och program till bilen. Anledning att jag köpte de var för att kunna läsa ut felkoder på bilen framförallt. Men som ett + i allt detta så kan man ju programmera med. De som fick mig fullt taggad för att jag ska köpa en aux kabel och känner inte att jag vill lämna in den på BMW. Allt skönt att kunna göra de själv. Men nu är man ju en nybörjare och jag är fullt medveten om att du kan göra mer skada en nytta om man inte vet vad man gör. Fråga 1 Någon som kan hänvisa mig till en bra guide för just programmering med NCS Expert Fråga 2 [url=Länk Som jag har förståt de då jag kan välja Automatiskt på ljusregleringen så ska bilen stänga av xenonen och bara använda Angel Eysen. Har jag fel önskar jag veta funktionen. Jag har läst i instruktionsboken och de är så jag uppfattar de. Då jag inte har kurvtagningsljus. Då min inte gör så är de något man kan programmera? att den tänder AE och dimljus typ eller bara AE Ska tillägga att jag kan välja Daytime running light i menyerna men den kör alltid med Xenonen på. Fråga 3 Finns de något bra ställe där man kan hitta just programmering grejer på 1 och samma ställe en att typ behöva söka efter specifika saker? Min tanke är att köpa en sådan box som du kopplar in istället för CDväxlaren jag inte har. Min bil jag tror den har den minsta utrustningen som går att få med typ stereo å så då jag tycker ljuden är otroligt dårligt om man jämför med min V70n med minsta stereon. Kan man aktivera MP3 på alla stereo eller är de bara någon specifik model? Jag har läst mycket om CCC och en model till. Jag har kollat utrustningslistan och tyckte mig inte hitta något sådan dock visste jag ju inte hundra vad jag skulle leta efter. Jag sneglade igenom när jag sökte om lite programmering om infällbara speglar men fick inget konkret svar. Om man bytter speglarna till elinfällbara då är de möjligt att programmera funktion på dom? Eller behöver man byta kablar och typ styrenhet för att få de att funka. De blev en del och uppskattar om svar på så mycket som möjligt om någon sitter på informationen. Mvh och tack OlaO för en smidig affär | |
|
Länken blev knas. Länk Kan inte redigera mitt inlägg så får göra så här |
|
|
Här är det bra att läsa för att få en start. Länk Sen är det nog så att man får söka efter specifika jobb på nätet. Fråga 2 och 3 vet jag ej något om. Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.