|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Nej det var något nytt, tack :) | |
| Konstig diskussion här. Bilen är svensksåld och med vettig spec. Har någon sådan gått under 300. Jag har i alla fall inte sett någon på blocket. Hursomhelst, grattis till fin bil. Såg att m3an på kvd som var smälld och bristfälligt lagad samt import gick för knappa 300... | |
|
Tomas73: För vetskap sålde jag min M3 e92 -09 liknande LJL fast tyskimport för 345 för en månad sen så priset var nog inte helt orealistiskt... Sen vet vi ju inte vad han verkligen betalade. Men självklart går det ju o hitta en smårisig för under 300 :-) |
|
|
för sista gången: JAG TYCKTE EN SAK OCH DET STÅR JAG FÖR, BILEN I FRÅGA VAR ÖVERPRISAD I MINA ÖGON, ANDRAS INTE, OK FÖR MIG MEN DET VERKAR SOM EJ FÖR ER.... |
|
|
Sedan går det ju inte och jämföra priset på entusiastbilar mot bruksbilar som 335 E93. |
|
| Tackar Dm3 :) | |
|
Som en god vän sa till mig. Billigt är ett latinskt ord som betyder "dold kostnad". |
|
| Biderman: Hör av dig om du tröttnar :) | |
| Phoenix M3: Sugen :)? Inte än iaf, har inte hunnit kört så mkt. | |
| Jag är sugen på en fräsch M3 E92 :) | |
|
Ja det är svårt att hitta, provade många innan jag bestämde mig för denna. Men hör av mig isf :) |
|
|
@ BMW528M Hahah det skall jag komma ihåg. Billigt är ett latinskt ord som betyder "dold kostnad". |
|
|
Biderman: Vad var det som gjorde att du fastnade för den här? Ja hör gärna av dig så ser vi om jag hittat något eller inte :) |
|
| Den hade rätt utrustning, färg i mina ögon. Sen var skicket kanon! :) | |
|
Grattis till din bil! Mvh Asken |
|
| Man tackar!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.