|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
635csi mellan 78-81 har dogleglåda original. Därefter är det eftermonterat med största sannolikhet. Priset beror på skicket, en riktigt risig obesiktigad E24 kostar ju inte mer än 10 000kr. Besiktigade buskiga bilar går för runt 25-30. E24 i bruksskick kostar från 50 beroende på färg, utrustning och årsmodell. E24 i utställningsskick kostar betydligt mer och M635csi kostar minst det dubbla jämfört med en vanlig E24. Värdering av en bil kan endast göras om man sett bilen i verkligheten, allt annat är spekulationer. Johan |
|
| Aha! Lite klokare nu iaf !;) ja det är ju sant. Som sagt den ska vara helt rostfri, 14000 mil, m paket, svart skinn inredning. Svart är bilen med, skulle dock vara klarlacksläpp så skulle nog behövas en lack. | |
|
Tjena Är det den 628:an med vita bakljus du köpt? Kom aldrig i väg att titta på den. var den fin? Du behöver inte köpa hela konsolen, damasken passar rakt på. pedalställ köper du från en manuell. kardan måste du byta då auto är för kort. kommer inte ihåg hur det var med växelspaken... Dår emot minns jag "problemet" med att starta bilen efter bytet, pga neutralsignalen/startspärren :-) 60 k är inte för dyrt om den är i bra skick. Vore det en riktig M med M88 är det ett fynd, eller så är bilen i dååååligt skick. De bilar jag sett ute ligger ju mellan 35-129. Men vanligast är väl 50-80 typ... Sedan vad de går för är ju svårt att veta. Är "M6:an" du syftar på den som ligger ute för 99, så ser den ju ok ut på bilderna... /Bosse |
|
|
Jag kan ha mittkonsol och växelspaks damask. Länge sedan jag kollade i wellpapp lådorna. Eller om någon annan tittar här. Har flera inrednings detaljer till e12 baserad 633a Beige Halvskinn. Ganska sliten förar stol, resten bättre. Även Intrumenthus med wire driven hastighetsmätare. daniel-635 (at) hot mail . com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.