|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Vore jag ELP och hade denna fatastiska produkt hade jag marknadsfört den mot pressen på en gång. TÄNK OM dagspress, alla motormagasin samt alla bensinbolags och bilfabrikanters utvecklingsavdelningar missat detta och kommit till just oss. glimrande. Lycka till med testet. Asken |
|
|
Asken; köper dina argument helt och hållet. Men de bygger på att man förutsätter att produkten har nått sådan mognad att den är redo att ta steget via pressen. När du tar det steget, får du vara klar med distr.kanaler, marknadsplan et.c, et.c. Håller fortfarande med att det låter väl bra, men drivs vidare av nyfikenhet. Nä, nu jobbar vi lite. Take care, Robban |
|
|
Copy: eller så håller inte produktens mognad en kritisk pressgranskning. Tänk bomben i motorpressen. Mvh Asken |
|
|
Möte bokat med ELP, kanske kan bli ett litet roligt inlägg iallafall..... Framtagen för miljövinster tydligen. Kan ingenting om bilteknik, svensk-kinesiska businessbrokers har öppnar dörrar åt företag. Mötet äger rum 20021001. |
|
|
Kilen; Kul. Om du vill hakar jag på. Precis som du säger, i sämsta fall kan det sluta med ett roligt inlägg. Robban |
|
|
Vad hände sen? Någon som vet? mvh BLJ |
|
|
Håller helt med Bengt. Det skulle inte sortera under Nobelpris i kemi utan fysik att börja med! Dessutom när det gäller Nobelpriser så delas dem oftast ut för förskning som blev till 10-20 år innan man fick priset. Det skulle betyda att produkten skulle ha funnits i minst 10 år innan 86 dvs i 28 år. Konstigt att det inte har slagit ut än om det skulle ha varit något. Luktar bluff |
|
|
Kilen// Var du och träffade dem den 1/10. Klart nyfiken på dina tankar och funderingar om ELP i så fall! /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
| Kilen; vad hände med mötet. Ska vi köpa en gammal BMW och testa? Någon som har tillgång till en bromsbänk? | |
|
De ringde och avbokade mötet, de ville återkomma när MR huahing eller nåt kunde närvara... välstämd tretummare med F1 ambitioner |
|
|
Bromsbänk finns 700-1200:- Perfa???? välstämd tretummare med F1 ambitioner |
|
|
Perfa=perfekt vinterbil. Not. Vilken nära dödenupplevelse att åka sommarskodd BMW när halkan kom. Antar att det blir några sandsäckar i skuffen, bästa vinterdäcken och en bättre livförsäkring. Var liiite inne på att byta till Saab över vintern. Men vad f*n, här snackar vi vardagsspänning på hög nivå. Om jag INTE åker av i vinter, får du en pava Whisky. Nej du får inte välja själv. Copy |
|
|
He he he... som jag nämnde i ett tidigare inlägg denna produkt pallar inte en närmare granskning. ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
Tror på Magnus teori, produkten tål ingen kritisk oberoende granskning! Överraskad för att de avbokade mötet? Inte mycket! Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.