|
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra mig för om någon här inne vet hur man kan uppdatera navigationen i F11 525D? Ni har säkert fått frågan förut, men jag är ny på autopower och ny bmw ägare. Fick tips av en bekant om att jag skulle höra mig för här inne. Tack på förhand Adde | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Hej Adde87, Välkommen till forumet. Det går självklart gå in till din lokala BMW handlar och köpa detta, men eftersom du frågar är har du säker redan gjort det och tyckt att det var för dyrt. Och tänkte då ladda ner det från nätet kanske ?, men då behövs också den aktiveras, och det gör den mha 7 sista siffrona i chassinumret. Du behöver en sk FSC kod. De går köpa på nätet om du googlar. Tex: Länk Lycka till PS. Ditt system heter CIC |
|
Hej. Jag har ingen bmw återförsäljare i min närhet, därför har jag inte varit i kontakt med dom. Har du nån aning om vad det kostar hos dom? Har precis varit inne på sidan som du länkade, men jag är en riktig nybörjare och är väldigt osäker på hur man ska göra. Men jag får försöka att luska vidare. Tack så mycket för hjälper Jörgen. |
|
|
Du ska välja cic enhet i vänstra sidan. Här kan du köpa en aktiverinskod samt ladda hem kartan, som du sedan själv lägger över på ett USB minne. Känner du dig osäker på detta, köper du en USB med kartorna samt en kod. Det kommer med posten efter några dagar. Sätt in USB minnet i bilen, skriv in aktiverinskoden och vänta 30-45 min och kartorna är nu uppdaterade. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.