AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
3.059

Kan man konfigurera displayen i instrumentpanelen på F25 X3 LCI - 2015?

Slötittade på bimmerpost och såg en X3 LCI där öppen dörr varning grafik fanns på vänster sida under hastighetsmätaren, temperatur angivning fanns längst till vänster. På min bil har jag temperatur i mitten och öppen dörr varning under varvräknaren. Är det något man kan konfigurera eller är det för att min bil har den extra displayen i mitten? Har inte min bil tillgänlig just nu.

Länk
He
1.011
Heden
Audi RS6 -16
Det är olika hårdvara. Den displayen du beskriver är den utökade varianten.

Mvh/ Niclas
Jag har den utökade displayen i min bil den ingår med pro navigation.

Mvh.
Patrik
He
1.011
Heden
Audi RS6 -16
Försök att ta en bild på din display så blir det enklare att svara på din fråga. Men du ser exempel på de två olika typerna av displayer i den tråden du länkade till.

Mvh/ Niclas
Jag har nu tillgång till instruktionsboken och kan konstatera att jag inte har utökat displaykluster vilket jag givetvis är ledsen över :-) Jag har dock lusläst prislistan och byggt olika varianter utan att se utökad displaykluster som tillval? Ingår den tillsammans med HUD eller är det något annan man måste välja till?
Sw
215
Sward
X5 M50D (F15) 2014
116D (F20) 2013
Till X5 kommer den med HUD så det är säkert samma på X3. Dock tycker jag det är dåligt hur lite information BMW har om detta
Tack Sward. I retrospect ångrar jag att jag inte väntade med att beställa en månad eller så (dvs. när alla paket introducerades). Då hade jag haft LED och HUD för samma pengar.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.