|
|
|
|---|---|
|
Hej, e det ngn som är på väg till BMW Club Finlands bandag på Ahvenisto 22.9 ? vore skoj att veta om ngn härifrån kommer. ;) ///air, BMW Club Finland #2150 | |
|
Var ligger den banan? //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC Knutstorp 1.16:52 |
|
|
I Tavastehus, eller Hämeenlinna... kolla in länken... ;) Länk ///air, BMW Club Finland #2150 |
|
| Finns där trafikljusen i korsningen på banan? :D | |
|
Jag e me! Kom igen nu alla som är från finland och sitter här på BMW power och hänger! Det är kul som fan på BMW Club Finland ratapäivät! ///Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
| sorry, ingen BMW för tillfället, väntar på 19.9 :-) | |
|
w9816: 19.9 ? va händer då ? det e juh torsdagen innan. bandagen e juh på söndagen 22.9. ///air, BMW Club Finland #2150 |
|
| 19.9 kommer (förhoppningsvis) besked från EG-domstolen ang. beskattning av importbilar. Så jag har sålt min BMW och kör för tillfället med en risig japs, för att sen kunna dra utomlands och köpa en pärla... | |
|
Dagen närmar sig, e den ingen som kommer ? Booze, joinar du eller ? ///air, BMW Club Finland #2150 325:an -> Länk |
|
|
Jag kommer om nån kommer med från jeppis... ///Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
|
har du snackat me "hoek" (325is), han kanske e intresserad..! och kanske bemari.... ///air, BMW Club Finland #2150 325:an -> Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.