|
|
|
|---|---|
|
Införskaffat mig en vit bil med vita 19" fälgar. Får nog spendera en hel del mer tid i tvätthallen än innan.. :) Länk | |
|
De där fälgarna kommer nog dela upp betraktarna i två läger. Kul att någon vågar vara annorlunda! ------- //Lövet |
|
|
Tror du har rätt Andreas.. :) Låt åsikterna flöda fritt.. :) |
|
| Riktigt snyggt :) | |
|
Vet faktiskt inte vad jag tycker om fälgarna men det är helt klart grymt med vita fälgar. Köpte det själv till min bil mest på skoj för jag hade tänkt att lacka dom i Gun metal. Men vad förvånad jag blev när det faktiskt blev riktigt bra. Snygg bil! M.v.h Rille En gång BMW, alltid BMW! |
|
| Riktigt snyggt! Vill veta mer om fälgarna, va heter dom och vart hittar man dem? | |
|
Kul att du gillar dom! - Ganescha, fälgarna heter etabeta jofiel white ceramic. Finnas att köpa på en del återförsäljare för ca 4300:- styck. Om du är intresserad så har jag mina till Salu, det är 19"tums fälgar. 8" breda med ET 35. Ser att du har en 320-11 , de borde passa rakt av på den! min mail: 82olle@gmail.com |
|
| Hade jag haft en vit bil så hade jag tagit dem direkt, min är svart och tror kontrasten hade blivit allt för stor. Tack ändå ;-) | |
| Riktigt snyggt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.