AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
981

köp av e28!

Sida 2 av 2
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Ja du det kan är samma ägare nu som då ! eftersom den bara haft 3 ägare... men nu är den såld och jag han inte köpa den =(

Länk
JPM
Sålde min 325i Coupe i fredags...behövde en bruksbil..så jag drog till Västerås i lördags o köpte mig en E28 520 -86...Kan ju säga att den kändes som en trampcykel jämfört med min förra på väg hem mot Örebro.
Men men...man vänjer sig...dags o börja planera omkörningarna igen :-). Måste dock säga att den e jävligt skön o stabil på vägen när man fått upp farten lite...

Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Slow Mob>>>Det är den,kände igen den på reg nr...
Mvh Janne.
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Den är så gott som min ! =)

kanske rullar i den nästa helg !

de klart 39 papp är mycket men den är tydligen rostfri och så ej prutbart , men det är svårt att få tag i sånna där fina ex.

Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
han tog bort den från Börsen då det var klart med köparen men sen hörde han aldrig av sig så nu ska jag ha den har jag bestämt... !

Janne >> vart bor du nånstans i Umeå och vilken färg är det på bilen din ?!

Länk
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

wrath>>>I "Världsmästarbyn",Agatgrönmetallic.(mörk grön)..

Mvh Janne.

Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Trevligt Janne ! Då har jag aldrig sett den ! får cruisa förbi Världsmästar byn till helgen då i röda faran om jag nu köper den , skulle vilja få ner priset lite men han vägrade , iof om bilen är så fin som han säger så är den säkert värd det !

den enda som fanns att anmärka på bilen var att ena framskärmen var hemskt lite rostskadad men en ny skärm som är nylackad medföljer ;)

pedantisk ?! =)

Länk
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

wrath>>Standardställe och rosta på M535:orna...hmmm..då har den tappat lite i skicket sen jag såg den(tror det var 97)..Lite bökigt att byta skärm på denna modell iom spoilerpaketet o att man måste borra lite hål i den nya för skärmbreddaren..

Mvh Janne.

Gemini__
Hoj, hoj!

---->wrath
Hoppas du köper bilen, men i ärlighetens namn tycker jag att priset är lite väl högt. Sen passar inte röd särskilt bra på en E28, tycker jag personligen. Vet inte om du redan har skrivit det, men vad är det för utrustning samt vad får du med för hjul 16" 17" ?

Mvh:
Thomas

Gemini__
Kan ge ett ex. på vad jag gav för min första M535:a(Malachitgrön)för två år sedan. Bilen var helt orginal sånär som på andra fälgar. En ägare från -87 till -96 därefter två innan jag köpte den. Bilen var i superskick, 99%rostfri samt full servicebok. Komplett verktygssats m.m. Pris: 25000:-, tycker jag var riktigt bra.

Så det finns andra bilar "därute" i fint skick, om du nu inte skulle köpa denna, bara du orkar leta reda på dem =)

Lycka till i vilket fall som helst med ditt bilköp!

//Tompa
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
jo men den där är också superskick verkar det som , jo röd är skitsnyggt om man nedlackar den silver och her på feta fälgar :)

även jag vet att 39.000 är mycket men jag har letat nästan i 7 månader och inte hittat nån som uppfyller mina önskemål än , 16"BBS fälgar dvs orignal ellucka/elspeglar , hoppas på elhissar , 3 ägare han som äger den nu är 55 , pärmdokumenterad , besikt , service och reperationer. Bara sommarkörd tror jag det var för vinterdäcken som medföljde var bara skräp sa han för dom hade typ bara legat i alla dessa år

Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
jo den är svensksåld också , 18.000 mil

Länk
sa
189
sadanber
520i Touring -95
Måste hålla med dom flesta om att 528i är en rolig bil för väldigt rimliga inköpspengar! Driftskostnaderna är iof som sagt lite svettigare än en vanlig svensson-kärra... Själv är jag inne på min andra 528, en iA blev det den här gången och jag är hur nöjd som helst!

Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Jo självklart ! och det jag köper är ännu dyrare i drift då det är en M535i !

den här är det

Länk

Länk
Gemini__
Den ser kanonfin ut på bilderna, verkar vara en vettig bil.

Kanske inte ngn som bryr sig men jag fick 33000:- för min M535:a som jag sålde i somras, servicebok samt fullständig dokumentation sedan ny. Kanske kan vara intressant å höra vad bilarna går för om man nu e sugen på en sådan...

En halvtaskig bild på bilen:

Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
jo den var fin !

fan nu kanske jag blir utan bil , han skulle hålla den åt mig pratade med han i helgen men fick nu ett mejl om att då köpare budat över 46 , klarar nog inte av att betala så mycket

Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
att 2 köpare har budat över 46 skulle det stå

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.