|
|
|
|---|---|
|
Kan jag se på utsidan om jag har diffbroms på min528i E28.Den drar typ ett hjul ca3 meter asfalt under ena och grus under andra sedan bär det iväg på dåda. Gasa fullt bara!!! | |
|
det lättaste du kan göra är att hissa upp är att hissa är upp bilen bak och snura bak hjulen om dom snurar åt samma hål så har du diff annars har du inte diff Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M |
|
|
Tack för tipset men om den är sliten snurrar de åt samma håll då? Gasa fullt bara!!! |
|
| tja.. det är bara att kolla om du har en massa kyl flensar på klumpen..men jag tror inte dt sitter det på don om inte tidigare ägaren ar monterat det..sitter standard på 535...har en sådan är kul som fan när et är lite våt ute...*ler*.. | |
|
standard hade dom inte diff broms på 528 men det fanns ju som till val men alla 535 har ju det standard om du skulle skrota bakaxeln så kan du ju köpa en 535axel dom kostar inte nån mer från skroten Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M |
|
|
Tack men sorligt nog sitter det diff som är slut det är bara att riva och spänna åt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.